Ayazege06 Kızlar bugünden beri azı diş etimde bi ayrıklik hissediyorum ve çok acı veriyor tuzlu suyla gargara yaptım jel sürdüm ama bana misin demiyor bambaska bi aci bu 20 lik dış mi çıkıyor nasıl anlarım bilgisi olanlar yardımcı olsun lutfenn
Kimimkiben Ayazege06 benim 20lik diş çıkarken ağzımı açamıyordum.1 hafta 10 gün kadar felan çeyrek açarak çatalla kaşıkla iterek yemek yiyebildim. Apse olsa zaten bi iki güne yanak siserdi bence. Dişim çıkmadı ama henüz 😂
Mervee35 Bende de diş ağrısı çok vardı. Azı dişimin olduğu yerde. Doktor çürük yok kanal tedavisi uygulanacak dedi. Bakalım bekliyoruz
Ayazege06 Mervee35 Benimkisi dişte değil cnm dış etinde ve yeni dış çıkartırmış gibi bi aci hissediyorum dış etimde bir ayrıklik var çenem ağrıdan uyuştu resmen
Ayazege06 Mom012 Mahvetti beni bu acı gerçekten ya yavrumun dış çıkarırken nasıl zorlandığını anladım 😔😔😔 Yas 24 olcak daha yeni çıkıyor benim 20 lik dişler
Ayazege06 Kimimkiben Daha bugün başladı cnm acısından uyuyamiyorumda yasaklar bitsin hemen bi randevu alıp hastaneye gitcem
Kimimkiben Ayazege06 dayanamiyorsaniz şimdi çıkın gidin önemli olan sizin sağlığınız. Benim o kadar agrimiyordu sadece açınca ağrıyordu belki diş kökünüz iltihaplanmistir. İnşallah öyle biseu olmaz tabii
Ayazege06 Kimimkiben ağrı yok acı var çok acıyor inşallah ole bisi yoktur dişten yana hiç şansım yok zaten 3 tane kaplama var ağzımda suan