Ikizlerim 1 ay 1 haftalklar malum tek meme yetmedigi icin mamada veriyorm aptamil ve evolvia kullandk ama cok gazlandilar doktorm bu mamayi önerdi 5 gundur kullaniyorm cok sukur gazlarini rahatca yapiyorlar kendileri 1 haftada 1 kutu bitiyor 400 gramı 90 a almis eşim zırt birt almayalim diye toplu alalm 1 numaradan diyoruz 🤔sizce toplu almalı miyim bilemedim sonradan değişir mi ki