Normal olmasını planladığım doğumumda 39+2 de doktorum iri bebek ihtimali ile son haftaya bırakmayalım sezaryen olmasın diyip yatış verdi 7 saat suni sacıdan sonra tam doğumhanede kadar girmiş olmama rağmen isyan ederek ameliyat istedim şuanda pişmanım 40ım çıkmak üzere fakat ben kendimi güçsüz bir anne olarak hissediyorum ve bu duyguya takılı kaldım kendimi zayıf hissediyorum var mı bunu benzer duygular yaşayan