Kızım 14 buçuk aylık ve geçen ay femur başı geriliği var dedi doktor. Kızım 2 ay oldu emeklemeye başlayalı. Geç oturdu şimdi tutunup kalkıyor ama yürümüyor ve yürümek için de pek gayreti yok ama yardım edince biraz yürüyüp hemen oturmak istiyor. Bilgisi olan tecrübeli olanlar bu durum geçici mı merak ediyorum