lingolingo Biraz nahoş bir işlem, eşinizle gitmenizi ve bebeğin yanında eşinizin girmesini tavsiye ederim, duygusal olarak sizi zorlayabilir. Gözüne 10′ar dk ara ile damla damlatıcaklar 3 kere, göz bebekleri yeteri kadar büyüyünce doktor bakıcak. Göz kapakları kapanmasın diye mandal gibi bir şey var onu takıp ışık tutup inceliyor doktor. O esnada herhangi bir acı vs yok ama neticede bir işlem uygulanıyor olduğu için rahatsızlık hissi vericek bebeğinize, bu da ağlamasına neden olucak. Endişelenmeyin, bütün bebekler ağlıyor, canları acıdığı için değil. Kısa bir işlem 1-2 dk sürücek en fazla. İşlemden sonra kısa aralıklarla azar azar beslemelisiniz, damladan dolayı mide bulantısı yaşayabilir bebeğiniz, 24 saatten kısa sürede etkisi geçicektir. İkizlerim 3 kere rop muayenesi oldular.