Kızlar ben 8 ay önce şehir değişikliği yaptım ve ikametgahımı e devletten güncelledim. 2 gün önce eski adresime jandarma 1100 TL sosyal yardım parası getirmiş. Ben adres değiştirdim diyince geri götürdüler parayı. Kaymakamlığı arıyorum açan yok. Bir numara düşürdüm sonunda. Anlattım adama durumu. Dalga geçer gibi e sen taşınmışsın devleti dolandırmışsın yok adres değişikliği yaptığın için 850 TL ceza ödersin VS vs saçma sapan konuştu. Neyse benim sorum şu. Ben cevap alamıyorum bunlardan. Başına böyle bişey gelen var mı adres değişikliği yaptım diye parayı alamayacak mıyım. PTT hesabına yatırmış olabilirler mi. Pandemi de yasak var bebek var dışarı da çıkamıyorum ki gidip sorayım. Bilgisi olan var mı 😐