turisinannesi Anneler 8 aylik bir oğlum var anne sütü aliyor ek gıdayı anne sütüyle nasıl dengeliyorsunuz ben cokmu veriyorum bilmiyorum.bebegim birden kusmaya basladi. sürekli kusunca doktora götürdük bağırsak düğümlenmesi yaşadığını söyledi.aslinda kakasını hergun yapıyordu ama demekki içerden sıkıntı olmuş siz nasıl ayarlıyosunuz neler yediriyosunuz asirimi veriyorum ne kadar vermeliyim yardım lütfen
Ese- turisinannesi ilk bebeğimde oldu bagırsak düğümlenmesi ameliyat oldu 5,5 aylıkken şimdi 11 yaşinda gribal bi enfeksiyon bile tetiklemiş olabilr demişti o zaman doktor kanlı kaka yapmişti garibim çocuğum çok geçmiş olsun rabbimbir daha yasatmasın
tekgamzelimm turisinannesi Nasıl anlaşılıyo bağırsak dugumlenmesi kızımda kabız oldu lavman yapıldı öyle yaptı. 8 ay 12 günlük
Deniz_kvk turisinannesi ya bir haftadir yasadigin bir sorun var. Bu postu gorunce korkudan karnima agri girdi. Oglumda bir haftadir gunde bir kere olmak uzere 3 4 kere kustu. Bayada dolu dolu. Ben cok yedirdigime bagladim. Mesela bu aksam yogurt yedi. Oyun oynarken yedigi icin doydugunuda anlamiyo galiba. Onu kustu. Sizin kusmalarinizin sikligi neydi. Ne kadar suredir kusuyordu. Nolur ayrintili yazin bende ona gore doktora gideyim . Baska sorunu var miydi
Adarzal Her öğün bir çerez tabağı kadar veriyordum 8 aylıkken şimdi 11 aylık çorba tabağı kadar. Sabah karışık kahvaltı, öğlen çorba. Akşama doğru meyve ya da yoğurt, yatmadan önce kaşık maması ya da meyve püresi
Adarzal turisinannesi evet mutlaka hergün yumurta veriyorum sadece sarısı. bazen muz, cicibebe, ceviz, labne, bazen avakado, muz, labne bazen ekmek içi pekmez
turisinannesi Ese- aminn bizde çok korktuk doktor ilerlemisse ameliyat dedi lavman yapıldı geçti dedi çok şükür.
turisinannesi ecem26 kusma şikayetiyle gittik hastaneye kusması durmadı emiyordu ,10 dakika sonra çıkarıyordu.üsuttu sandık midesini kan idrar testi alındı temiz çıktı.ultrasona bakalım dediler orada gördüler bağırsak düğümlenmesi diye.lavman yapıldı kusmamasi için ilaç serum verildi.bikac saat sonra tekrar baktılar geçmişti çok şükür
turisinannesi Deniz_kvk kusması aniden oldu daha önce hiç olmadı.bikac gündür iştahsız di sadece ben aşıya baglamistim.gece uykusuna yatırdım huzursuzdu sürekli her kalktığında ben emzirdikce çıkarttı üsuttu sandım 3 kere kusunca doktora gittik.ultrasonda gördüler canım aklıma gelmezdi benimde maalesef
ecem26 turisinannesi oo cok sukur,benim kizim 1,5yasinda yasadi benzer durumu.ameliyat oldu.sizin ki gerek kalmamis cok gecmis olsun
dunyaaa turisinannesi merhaba çocuğunuz kaç kere bağırsak düğümlenmesi geçirdi aynı durumu kızımda yaşıyor
tekgamzelimm turisinannesi Kusması nasıl peki,. kızımda kusuyo çünkü geçen gece acile gittik ultrason yapıldı ama bişey demedi doktor lavman yapıldı kakasını yapamiyodu. Şimdi bu postu görünce korktum açıkçası
turisinannesi Dlkbrck bağırsakları fazla çalıştığı için oluyormuş.doktor kontrolunde kilosu az diyince birazcık fazla yedirmistim her zamankinden aslında ama hata yapmışım siz yapmayın şimdide ek gıdadan çekiniyorum ama vermem lazım😑😔
turisinannesi ecem26 sizede geçmiş olsun tekrar oldumu acaba yaşadınız mı sonra nasıl beslediniz kızınızı yediklerine nasıl dikkat ettiniz doktor size ne bilgi verdi🙈
Dlkbrck turisinannesi ay bende çok yediriyorum gibi geliyor bana korktum şimdi. Biraz zorlanıyor kakasını yaparken. Dikkat etmekte fayda var. İki kepçe çorba yiyor nerdeyse bir öğünde ama çok mu az mı bilemedim🤷♀️ Acemilik ne zor şey
ecem26 turisinannesi cok sukur olmadi ama bizim ki ince bagirsakla kalin bagirsak icice gecmisti.hic bir sebep yokken siddetli karin agrisiyla basladi.sonrasinda da ameliyatli oldugu icin antibiyotik falan kullandik.dikkat edilecek ozel bir husus olmadi.hemen gunluk yasantiniza donebilirsiniz dedi doktorumuz.2 yasa kadar sık gorulebiliyormus.simdi 26 aylik Allah kimseye yasatmasin cok korkuttu bizi