___1Prensannesi___ bebekelr anne karninda gunduz hareket halinde oldugumuz icin suyun icinde sallana sallana uyur, gece biz uyudugumuzda uyanirlar. O yuzden dogduklarinda uyku duzeni tam tersi olarak devam edermis. Gece ve gunduzu ayirt etmesi icin gunduz isikli ortamda uyutun ses vs olsun, gece karanlik ve sakin bir odada uyusun. Gunduz uyandiginda bol hareket, dans, sarki, konusma vs ile ilgilenin gece uyandiginda ise bunlari yapmadan sakince emzirip altini degistirip uyutmaya devam edin, yuksek isik acmamaya cok fazla uykusunu acmamaya calisin 4.aya kadar ayirt etmis olur. Her bebek farklidir tabi bazilari daha erken bazilari daha gec bu ayrimi kavrayabilir. Ilk 3 ay gaz sancisi yuzunden de zaten cok huzurlu ve duzenli uyuyamayabiliyor endise etmeyin zamanla ogrenir😊