İyi geceler herkese kandiliniz mübarek olsun inşaAllah 🙏 Benim yardım param çarşamba günü hesabıma yattı ptt den mesaj geldi bildirdiğiniz iban numarasına yatmıştır diye yatırmışlar. Ama benim e devletten ptt kurum ödemelerine baktım az önce tam kapanma parası hala ödenecek gözüküyor tekrar mı yatırdılar ki yoksa sistemden kaynaklı birşey mi alan varsa eğer sizlerde de öyle mi