QueenBeee Alpbebek2 ben yaptırdım süt ürünleri alerjisi vardı. Ama doktorum ama alerjiyle ilgili bişey demedi yapılmaması lazım gibi bişey demedi etkilerinden bahsetmedi. Ben takip ettim bi sorun yaşamadık zaten çok şükür. Burda birkaç post okudum bazıları yaptırmış bazıları yaptırmamış.
Ipegim Alpbebek2 bence bunu doktorunuza danışın okuduğum postlarda yaptırmayanlar vardı ama derecelerini bilemeyiz, rotavirüsü çok ciddi bie hastalık aşısı çok önemli
NiLDeRiN Alpbebek2 bizimde alerjimiz var aşılarını yaptırdık rota aşısı huzursuz ediyor Gercekten ama 1 gün sonra büyük oranda 2 gün sonra tamamen geçiyor.diğerilerinde bi sıkıntı yaşamadık zaten .
QueenBeee Alpbebek2 sağlık ocaklarındaki Ebeye de sorabilirsin pzt günü hastaneyi arayıp doktora bağlatmalarını iste ve sor canım yaptırsan ya da yaptırmasan ne gibi etkileri olur mutlaka öğren canım
Sule_K Bizim doktor yaptırmadı, ilk dozu yaptırmıştık sonra alerjisi çıktı diyetteyim 1 aydır bu sebeple 2.yi yaptırmadı.