Kızlar bebeğim 12 günlük sarılık geçirdik ve bebeğim uyanmıyor emmiyor zor güç göğsümü tutarsa büyük çabalar sonucunda 2-3 dakika anca emiyor. Şırınga ile veriyoruz arada. Uyandırmak için topuğunh sıkııyoruz kaşıyoruz burnunu çenesini sıkıyıruz gıdıklıyorum yok uyanmıyor. Yardımcı olur musunuz lütfen. Yenidoğan bebekler hep böyle zor mu uyanır acıkınca uyanmazlar mı ilk gebeliğim fazla bİlgi sahibi değilim 😔😔😟😟