06-ikra-06 KıZlar ütü alacağım bu iki gün içinde phılıps marka düşünüyorum hangi modelini almalıyım sizce ? Annemde phılıps azur elite var o da çok iyi ama bide sizlere sorayım dedim
Zerr 06-ikra-06 Evet aynısını kullanıyoum. Geçen ütüm bozulmuştu yeni aldım. O ara lazım oldu komşumdan rica ettim onunki tefal di ama büyük ve iyi buharı vardı mıdelini bilmiyorum o daha güzeldi 😅
turansmom 06-ikra-06 Annenizinki kesinlikle. Serinin hepsimi guzel olur, bir kere kullaninca başka utü alamiyorsunuz parasınin hakkinı fazlasiyla çıkariyor
Blackcloud Philipsin azur serisini öneririm, satış danışmanlığı yaptığımda peynir ekmek gibi satılıyordu ve gerçektende hakkını veriyor parasının.