Bebekleri 2-3 saatte bir emzirin doyurun diyorlar da ama yurt dışından doktorlar da bebek acıkırsa kendi uyanır zaten o uyanmadan verirseniz ilerleyen aylarda alışkanlık haline gelecek ve gece sürekli uyanacak diyor ki gerçekten öyle oldu çok pişmanım ben 2 saatte bir o uyanmadığı halde emzirirdim şimdi 9 aylık oldu ek gıda alıyor acıkmadığı halde sırf alışkanlıktan 2 saatte bir uyanıyor normalde sabaha kadar uyanmaması lazım