Elaa3 yani kasları gelişmese zaten kalkmaya çabalamaz, kucağınızda hafif oturur pozisyonda tutabilirsiniz zararı olmaz. Zaten bebeklerin omurgası C şeklinde kıvrık oluyor, eğesi batar kemiği batar vb söylemleri ciddiye almayın. Ben
bugüne kadar oturtuldu diye bi yerine bir şey batan bebek hiç duymadım 🤷🏻♀️ 3 aydan önce asla önerilmiyor tabii ki o ayrı.