1 ay oldu kizlar sezeryan olalı 😟şükür toparlandim ama dikişin bakıyorum başlangıç yerinde ip gibi bişey hafif kalkık gozukuyo ve bir tek başlangıç yeri sciyo hemde acı acı ne zaman gecicek bu ağrılar ? Bide koltuk altı kararması olmuş bu ne zaman geçer