nur-nr_123 14 ay 18 günlük.azı diş ve yanındaki(yan kesici oluyor galiba yani 2 tane)baya şiş ama çıkmak bilmedi bir türlü.sizden farkımız ikinci azılar da bişey yok henüz.ama nasıl incelmiş ,nasıl şiş bi görsen.bugün yine baktım minicik uç vermiş.onun dışında bu ay(son 3 gündür)fena yaramazlıklar yapıuor.sanırım yaramazlık dönemine girdik bu aydan sonra.