Kızlar çişi çözdük gibi ufak tefek kazalar harici ve gece harici 😅 onlarda olur zamanla ama kaka meselesini çözemedik bi türlü yarın başlayalı bir hafta olcak ama kabız hala toplamda 3 kez yaptı kakasını hepsini de altına yaptı lazımlığa otırup yapamıyor ayakta yapmaya alıştığı için nasıl alıştırabilirm oturarak yapmasına oturarak yapalım deyince geri kaçıyor sanırım hop gidiyor koşarak 🙈🤭