Bakanlığın genelgesine göre, tüm yiyecek ve temizlik ürünlerinin satışına izin var. Bu ürünlerin yanı sıra, parfüm ve makyaj ürünleri dışında kozmetik satışı da yapılabilecek.
genelgede yazan bu !! Ayrıca kendim gittim aldım. Güzel halkımız yine abartıyor! Bu yasak bence gayet iyi oldu en azından bahanesi olmuyor herkesin bizim sitede kadınlar kendi arasında konuşuyordu inelim hakmara tabak çanak terlik galan bakarız kafamız dağılır diye. sonra market reyonlarına kadar sıralar oluyordu bu insanlar yüzünden polise yakalanmamak için 2 ekmek alıp sıraya girdiklerinden. Böyle insanların zoruna gittiğinden abartıyorlar. Kim yasaklayabilir böyle saçmalık olamaz. Hatta ablam Levent’e oturuyor hani iki Farklı yaka olduğu için söylüyorum o dedi Fatma indim tuvalet kağıdı aldım altta ki marketten ne yasağı diye. Hatta bazı insanlar bebek bezi bile yasak diyor şok oluyorum🤦🏻♀️ Ha ama bazı market müdürleri yasağı yanlış anlayıp satmıyorsa bu o marketin sorunu genelgenin değil.