2 gündür huysuzluğu mızmızlığı bitmiyor, sabah kalktığımızdan beri susmadı ne doğru düzgün emiyor, ne oynuyor ne ayakta gezdirdiğimde susuyor. Kafayı yememe ramak kaldı sinirlerim alt üst oldu. Ne bulsa ağzına götürüyor, demin kontrol ettim emmiyor diş etiyle sıkıyor resmen. 3 ay 21 günlük şimdiden diş yeri kaşınır mı ondan mı böyle