etaskin Merhaba kızlar.haftaya 10aylık olacak kızım var.ve zaten pek iyi gitmiyodu ek gıda şimdi çok dah kötü hiç bişi yemek istemiyor.o kadar hareketli ki oturtup yedirmek pek mümkün değil zaten 😁 gerçekten çok yoruldum.sürekli özene bezene bişilee yapıyorm yemiyor.sevdiği şeyleri de yemiyor.ama huysuzluğu falan yok yani.henüz dişimiz de yok acaba dişlerden olabilir mi.damaklar şiş çünkü baya.bana yardım ediverin be valla kafayı yemek üzereyim 🙄🙄
Deletedmom115 etaskin Inanır mısın 1 haftaya kadar her şeyi yiyen oğlum şimdi sayılı şeyler yiyor ve çok uzun zaman alıyor yedirmek 9 ay 24 günlük.
Meryemdeveci etaskin 8,5 aylik oğlum 8 aya kadar iyi gidiyorduk son 15 gündür agzına bırsey sürmüyor oynatıyorum olmuyor 2 kaşik alip bırakıyorum kafayı yemek üzereyim 1 dişimiz var hep diş bagliyorum ama böylede olmazki
etaskin Deletedmom115 bizimki de öyle ya sandalyesine oturruyorum iki kaşık yiyo sonra kafasını tepsi kısmına sokuyo yemek istemiyo.yaklaşık 10gündür böyle bikaç gündür iyice tavan yaptı ya