Dün dk tuttum 3 dk da bir reklam geliyor gerçekten gına geldi, sonunda çıktım uygulamadan, bir post okuyana kadar 3-5 kere reklam giriyor ne anlıyorum nerede kalmıştım saf saf bakıyorum, reklam olabilir tabi ki ama bu kadarı da gerçekten fazla uygulama kullanılamaz hale gelmiş