yaas511 benim kızımda 3,5 aylıkdan beri böyle ucu gozukyor damagı ıyıce sıstı bu ay sonuna kadar cıkarcak sanırım.Çol huysuz,uykuya dırenyo uyuyor aglıuor,havuc veryorm elıne dolaptan cıkarıp azcık rahatlatıyor sanırım.yatmadan öncedr carpol verıyorm rahat uyuyor.