Dilaraa12 Güzel anneler ilk defa katılıyorum buraya daha hamileyim ama 33 haftalık hamileyim bebek hareketleri baştan beri çok sakin çok sert tekmeleri yok canımı hiç acıtmadı şuana kadar böyle hamileliğin sakin geçiren oldu mu
Sinemisssss Dilaraa12 benim oldu ahh kaç kez doktora gittim hareket etmiyor diye şu an 4 buçuk aylık ve bir an bile durmuyor 😂😂
Bellabells Dilaraa12 benim öyleydi canım. Hiç hamile gibi değildim.hiç tekmesini yemedim .çok gittim doktora hareket etmiyor diye. Çok sakin bir bebekti. İçerde bol bol uyudu.şimdi tepemden inmiyor.meğerse bütün gücünü doğduktan sonraya saklamış 😱😂
Dilaraa12 Sinemisssss oy maşallah canım Allah bağışlasın uzun ömrü olsun sağlıkla maşallah çok korkuyorum Bi sıkıntı mı var diye ya videolarda görüyorum nasıl hareket ediyorlar bu bebiş etmiyor zaten herşeye korkan biriyim 😐
Dilaraa12 Bellabells ahahha ya yerim onu ben Allahım bol uzun ömürler versin inşallah 💕🤲neredeyse büyük konuşuyorum artık sağlıklı olsun da şımarık oldun diye o derece korkuyorum canım bide hep sağ tarafta duruyor sadece oynarsa Bi hemen oynayıp kaçıyor o kadar sağlık açısından endişe ediyorum 😐
Sinemisssss Dilaraa12 ama tabi özellikle 32 den sonra günde en az 10 kez hissetmen lazım cnm takip et aksi halde acil doktor