Hayırlı kandiller herkese 🙏 Kafam çok karışık olduğu için sizlerden fikir almaya geldim. 1 haftadır göğüs hassasiyetim var aşırı uyku hali ve halsizlik birde bu gün göğüs ucumu hafif sıktım ve sarımsı bir sıvı geldi. Kızımı emzirmeyi 9 ay önce bıraktım ve 3 ay öncede sütüm tamemen kesilsin diye ilaç kullanmıştım ve kesilmişti şimdi bu sıvı çok kafamı karıştırdı. Son reglimin üstünden 18 19 gün geçti. Ve son reglimde sanırım yoğun Bi kanamam olmadı şuan düşününce hatırladım. Tecrübelerinize dayanarak yorum yapar mısınız yaşadığım duruma 2 buçuk yaşında kızım var ama sanki hiç hamilelik yaşamamış gibi oldum şuanda. Bu arada ilk fırsatta gidip test alacağım