Ceyylin benim oğlum da 15 gün kaldı. Şu an 33 günlük. Hiçbir şekilde memeyi emmiyor. Halbuki hastanede ilk denemede tutmuştu. Silikon ucu bile tutmuyor Ne yapacağım bilmiyorum. Sütüm hep aynı artmıyor emmedigi için. Şu an oturmuş süt sagiyorum. Uyanmama meselesine gelince benim bebeğim çıktığı gün hiç uyanmadi. Hiç beslenmedi sürekli uyudu. Ağzını bile acamadik.Çok ağlamistim doktoru aramıştık sıkıntı olmayacagini soyledi. Kullanilan ilaçlar bünyeyi o hale getiriyor bir kaç güne düzelecektir merak etme.