Bebeğim 25 günlük bugün kontrolü vardı. Doktorun kilo hesaplaması farklıydı 20 gram alması gerekir en az dedi. Benim bebek 16 17 gram almış. Artık ağlamak istiyorum kendimi suçlu hissediyorum. Elimden geldiğince emziriyorum mama vermek istemiyorum, göğüslerim kocaman oluyor taş gibi oluyor süt birikince emziriyorum sanırım sütüm yetmiyor. Süt yapacak herşeyi yemeye çalışıyorum, emzirme çayını içiyorum daha nasıl çoğaltabilirim bu sütü? Pompa alsam bebeğimi emzirmediğim saatler sağsam sütüm çoğalır mı?