Bagdat Selamlar:) 4,5 aylık oğlumun elleri sürekli ağızda yumruğuna kadar sokuyo ve sürekli salyalı. Artık önlük dayanmıyo ve ağzının kenarlarıda salyadan benek benek oluyo:) ne zaman geçicek acaba. Diş mi çıkarıyo die düşünmüyo değilim. Başına gelenler yazar mı? Teşekkürler
Kuzumveben Bagdat bizde de durumlar aynı önlük degiştiriyoruz her dakika eller hep agizda ne bulursa agzina goturuyor 4 ay 24 gunluk
Yenigelin Bizim de 3ay 21 günlük. kızım da öyle hatta iki elini birden yemeye çalışıyo😂 diş sıkıntılarından bence 😅