Msbebek merhaba bütün yazdıklarını okudum bundan 2 ay önce aynen bizde böyle olduk tam anlattığın gibi doktora gittik tahlil verdik sonucunda enfeksiyon ve bakteri çıktı ishali için bi şurup verdi ve bana süt ve süt ürünleri diyeti yapmamı söyledi alerjik olabileceğini ve benim yediğim bişeyden geçebileceğini söyledi dikkat ettik ve sonra düzelmeye başladı