Habis07 Bebegim dort aylık ve benden nezle kaptı aynı benm gbi oldu yavrum ya gozu sulandı burnu tıkandı oksuruyor surekli olmasada doktorumuz bsey yapamayız evde emzir surekli gecer dedi alerjk b bebek bde nefes alması ble b tuhaf akcigeri iyi ama baska ne yapablrm :( cok uzgunum
Titizana Habis07 günde 6-7kere mutlaka burnunu serum fizyolojik ile açın kalorifere islak havlu koyun bir de soğan ı dörde bölüp Baş ucuna koyun
Baturailesi Arkadaşa katılıyorum soğan odadaki mikrobu kırıyor bir de su da içir ki balgam atsın annesi