Ultrasona göre bakarlar. Benim normalde de kistlerim var takipdeydim yeni bir kist oluştugu için ilkini baktılar süt mü dolu başka birşey mi diye. Ama 2. De direk ateş falan yapmıştı o zaman diren taktılar birdaha oluşmasın diye. Yinede bir göster ihmal etme derim. Emzirmen bittikten sonrayada bırakabilirler memeden sütün bitmesini bekleyebilirler süt bitince inebilir.