Prensesannesi38 kesinlikle varr. Ben farkında olmadan o şekilde uyku eğitimi vermişim😀 2 günde 1 akşam 6-7 gibi yıkıyorum ki son 1 haftadır havalar ısındığı için her akşam yıkıyorum, akşam çok kaliteli uyuyorlar. Bugün mesela 8 de yıkandılar, 8.30 da yataklarında uykularındalardı. Sabaha kadar gidecek böyle. Şuanda 4,5 aylıklar. Çok şükür hiç gece uykusuzluğu yaşamadık. Siz kendinizden düşünün. Uyuyunca nasıl rahat uyuyorsanız onlar da öyleler☺️