Dzeyy yok canım ben bir sey hıssetmedım bıcaksız yaptırdım oyle geçiyordu ısımleri ıkı ayrı sekli vardı bırı bırınden daha pahalıydı ıste. Toplamda 20 dk suruyor sadece gözümün ıcını yıkadıklarını hissettim artık yıkıyolarmıydı onuda bılmıyorumda soguk bır sey hıssettim tazikli okadar . Ama cıktıktan sonra mucizevi bir seydı ben karanlık giyormusum guneşi bıle :) aydınlandı heryer :) sonrası bi yarım saat şiddetli bir bas agrısı ama oyle boyle bır şiddeti yoktu aglıyordum artık ona da novalgin veriyorlar işte ama herkes de olmhyor diye de bılıyordum bu baş agrısını belkide cozumu cıkmıstır ben cok yedi sene once falan oldum cunku . Bıraz uzun oldu ama benım gozum yenıledi tekrardan bozulmaya basladı bana demişti doktorum ama senınki dogustan bozukluk ve yenıleyebılır diye ha degdimi dersen cok degdi tekrar o derece bozulsa tekrar cızdırırdım . Bu arada Dunya goz de cızdırdım cok da memnun kaldım