Bebeğim 20 günlük son 5 gündür gazdan sürekli ağlıyor. Bacaklarını çekiyor ve karnı şiş. Sürekli memede kalmak istiyor ve emdikçe daha da gazlanıyor. Dr u relactaz damla verdi. 2 gündür kullanıyorum. Ağlamalar uyumama durumu bitti ama bu seferde sürekli uyuyor. Gazı azaldığından rahatladığı için mi uyuyor yoksa bu damla uyku mu yapıyor bilemedim. Okudum araştırdım uyku yapar diye bir yazıyla karşılaşmadım ama 5 gündür 15 dakikaya bir ortalığı yıkan çocuk gitti emip uyuyan bir çocuk geldi. Korktum açıkçası. Kullanan varsa aynı etkileri yaşayan varsa, paylaşırsa deneyimlerini çok sevinirim 🙏🙏