10 aylık oğlum ve sallanarak uyuyo hatta memede mayışıp öyle sallanıyor. Uyku eğitimi vermeyi denedim ama istikrarlı olamadım çünkü hep ağladı ve bende sabırlı bi insan değilim böyle kabullendim artık bir yıl gitti nerdeyse bi yıl daha sabrederim diyorum. Acaba çocuklar ne zaman oyun oynarken bişey izlerken kendi kendine uyuyacak evreye geçerler çok merak ediyorum. Yani 3 yaşında hala sallamam inşallah 😁