Eğer regl dönemindeysiniz azalma oluyor 2-3 aylıkken benimde hiç yok gibiydi resmen sıktığımda gelmezdi ama bu bizim anlayabileceğimiz bir şey değil bebek emdikçe geliyor bol bol emzirin orayı uyarsın mesaj gitsin kendinizi sıkmayın öyle de düşünmeyin düşünce gücü her şeyi yaptırır nazar değdi gitti sütüm derseniz gider olunlu düşünüp olumlu telkin edin sevgiler 🌸