Mom070 Birşey sorabilir miyim? Ben ne yaparsam yapayım 10.20 ila, 10.40 arası uyuyor çok mu geç sence, uyku hormonundan yinede yararlanıyor mu? Birde calısıp bazen 9da cıkacağim 9.30da evde olacağim icin çok erken uyutmak istemiyorum hic yoktan yüzünü goreyim istiyorum.Sabah 8 - 8.30da ayağa dikiliyor ama. 6,5 aylık gecede emmeye 3 en fazla 4 kez kalkiyor uyur bir vaziyette emziriyorum ama.