Rika Cansuediz benim 4 aylik bebegim korona oldu tam gecti diyemem 15 gun hastaneye yatti . Biz negatiftik ama anneannesi ve dedesinden bulasti. Maskenizi takip yaklasin cok zorlu oluyor cok yipratici geciyor.
Mynameisugu neslihan-87 geçmiş olsun bizde şuan koronayiz ama kan sulandirici ne ise yarıyor acaba merak ettim de
pmrsk Mynameisugu covid hastalığı pıhtılaşma yapıyor. Coğu hastalar kalp krizi geçirdi çoğu insan hayatlarını kaybetti… Kan sulandırıcı bu sorunu önlüyor hayati bi önem taşıyor yani
Mynameisugu pmrsk öylemi eczaneden direk alabiliyor muyuz kan sulandirici ve ne zaman kadar kullandiniz birde biz korona ilaclarini kullanmadik sonrada yanetkileri oluyormus diye siz neler yaptiniz acaba eşimde öksürük de var suan
pmrsk Mynameisugu direk satılıp satılmadığını bilmiyorum maalesef. Yakın ni eczaneyi arayıp sorabilirsiniz ama muhtemelen uzman doktor yazıyordur yada aile hekiminiz… Araştırın bi cok gecmis olsun. Biz oldugumuzda dahiliye doktoru yazmstı ona muayene olduk ilk çünkü
Mynameisugu pmrsk yarin sorarim teşekkür ederim canım peki siz korona ilaclarini kullandiniz mi veya ekstra neler yaptiniz iyi gelen bisey oldumu
pmrsk Mynameisugu hepsni kullandk biz ilaçların canm. Bol meyve bol kemik sulu yemekler. Ekstra vitamin ilaçları aldık. Limonlu su sürahi sürahi içiyorduk.. bol su… Bide moral. Moralinizi yüksek tutun gececek inşallah günleri sayın.. ☺️🤲🏻
Rika Cansuediz yemesi azdi sivi kaybi olmasin diye 1 yasindan az bebekleri zaten hastanede yatirip serumla besliyorlar. Huysuzlugy vardi gece agridan saat basi uyaniyordu aglyrak. Atesi de cikmksti