Kayraya Bebeğim beş buçuk aylık grip 🤧 oldu bugün hastaneye götürdüm ilaç vermedi muayene etti burnunu sürekli aç ateşi hırıltısı olur hızlı nefes alır verirse hemen getir dedi sizden isteğim evde doğal yöntemlerle nasıl atlatabilirim çok huzursuz burnu akıyo ve hiç uyumuyor
Deletedmom115 Kayraya Ihlamur verebilirsin çok az gribine iyi gelir emziriyorsan da bol bol emzirmeye devam et
Kayraya Habis07 aynen salgın galiba o kadar dikkat ediyordum sonunda oda yakalandı Allah şifa versin bebişlerimize