Arkadaşlar oğlum 19 aylık.. 1 den 10 a kadar sayar. Anne demeye yeni başladı. Şeker, çikolata, ayakkabı. Vücudunda burnunu ve dişlerini gösterir. Şarkı mırıldanır hatta beraber söylerim o da hareketleri yapar. Mesela sar makarayı ordaki yapılcak tüm hareketi yapar. Göz temasımız iyi. Hayvan sesleri çıkarır. Zeka kartlarındaki 40 a yakın kartlarıda çok iyi bilir hemen sesini çıkarır gösterdiklerimin. Ama parmak ucunda yürüme ve el çırpması çok yoğun. Durduk yere yapar. Tik haline getrdi. El çırpması alkış tarzında değil yanlış anlaşılmasın. Gözleriyle takip edip çok sallıyor. Bazen durdurmasam kendini kaybediyor resmen. Bazende bi kac saniye yapıp bırakıyor. Yani bunu oyun haline getrdi. Çok korkuyorum. Var mı bu şekilde olanlar.?