Dil ve dudak bağı var bizde de. Doktorumuz konuşmada sıkıntı olursa kestirirsiniz emmede problem çıkarmazsa dokunmayın demişti. Baya öndeydi dil çıkaramıyordu ama şimdi dilini de çıkarıyor bende teşvik etmek için dil egzersizleri yaptırmaya çalışıyorum 11 aylık :) genetik oluyormuş dil bağı bende de var herhangi bir pelteklik vs yok dilimi de çıkarabiliyorum belli bir ölçüde :)