Aynı sizin gibi fetal eko, tarama testleri temizdi. Sadece parlaklık vardı. Doğum yapana kadar çok endişelendim ama oğlum şimdi 22 aylık ve gayet sağlıklı 🙏 fetal eko için prof a gitmiştik, muhtemelen kasları farklı şekilde oluşmuş hiçbir sorun yok demişti. Dediği gibi de oldu 🙏