DoruKalpp https://klasresim.com/i/QL97y Biz 4 aylık olduk. Bu ay neler olacak heyecanlıyım resmen oğlumla yeniden büyüyorum 🥰 Bu ay sadece 560 gr almışız biraz üzüldüm ama olsun gelişimimiz iyi ve doktorumuz aşılarımızı yaptı. Artık gün içerisinde oturtabilecegimizi söyledi 😇🤗 siz de durumlar nasıl
Browni_61 DoruKalpp toplam kac kilo 560 almasi iyimi dediler 600 gr alti olursa az kabul edilr demsti bna doktr.4 ay 5 gunlugz bizde
DoruKalpp Browni_61 gelişimi iyi dedi bana da 500 altı olursa kotu demişlerdi. Ama sanırım ilk 2 ayda aldigi kilo kurtarıyor o zamanlar çok almisti. Suan 6420 kilo 62 cm di sizin ki ne kadsr kac cm