Anneler merhaba. Lutfen bilgusi olanlar ve başına gelmiş olanlar bakabilir mi. Kizim 5 ay 3 gunluk. Mukuslu kaka yapmaya başladı. 1 haftayı gecti. Mamayla besleniyor. Günde 1 ya da 2 kez kaka yapardı. 3 4 5 diye çıkmaya başladı. Dr u aradik fotoğrafları attık. Kaka rengi normal. Önemli bir sey olduğunu sanmıyorum, her sey normal duruyor arada olur dedi. Bu arada ishal gibi de değil. Reflor verdi 3 4 gun kullan dedi bj ise yaramadı diyebilirim. Arkadaşımın bebegi de balgamini bu sekilde atmis mesela konuşurken laf arasında sordum. Saglik ocağındaki ebeye sordum salyasi attıysa dış cikaracaksa olur endişe edecek bir durum yok çocuklarda olur dedi. Buraya kadar sorun yok. 2 gündür uykuya zor geçiyor huysuzlaniyor. Bu durumdan kaynaklı mı bilemiyorum. Cunku dr kakasonda kan olursa, kalanın kıvamı jöle gibi olursa, ates kusma vs eşlik ederse hastaneye getir demisti. Acaba mamadan mi diyorum kendi kendime. Cok evham yapıyorum bebegim saha knce 2 k3z kuvoze girdiği için. Biraz karışık yazdim ama yaşayan ya da bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi. Hastaneye uzağız. Devlet hastaneleri 17 sine kadar randevu vermiyor. Özel de de dr bulabilir miyim haftqsonu bilmiyorum. İçime öküz oturdu