birfincantuzruhu bir uzmanla çalışın. Parasına bakmayın nolur. Gerekirse borç alın. Maddi durumunuz ne bilmiyorum ama gerçekten ama gerçekten değiyor…. keşke size yardımcı olabilseydim. Çok isterdim. Uyku eğitimi de zor bir süreç elbette. Ama ne kdr kararlı olursanız o kdr kolay ilerliyor aslında. Gerçekten bunun başka yolu yok. Tam 14 ay her gece resmen sinir krizi geçirdim. Ölmek istiyorum diye ağladım. Çünkü ne gece ne gündüz uyumuyorduk. Ben dayanamıyordum. Bi gün eşim evdeyken oturduğum yerde sızmışım. Allahtanki eşim evdeyken yapmışım bunu. Nasıl yaptım gerçekten bilmiyorum ama gidivermişim. O kdr uykusuzdum ki. Yani sizi benden daha iyi anlayan biri yoktur emin olun…. ama şimdi kızım 16buçuk aylık ve gece deliksiz 11-12 saat, gündüz de tek uyku yaklaşık 3 saat uyuyor. Gerçekten değiyor, gerçekten… bu arada biz 3. Uyku eğitimimizde başarılı olduk. Eğitmen çok önemli. Hemen hemen hepsi aynı şeyleri söylüyor zaten ama lütfen karar verir de eğitim alırsanız önceliğiniz sürekli iletişim kurabileceğiniz biriyle çalışmak olsun.