Kızlar oğlum 14aylık kalktığından beri 5.kakası çok yapıyor hemen pişik oluyor diye alıyorum hemen ama bu kadar yapması normal mi yarın market kapalı 10 tane bez ile idare ederim dedim şuan 5kaldı aşırı yapıyor az önce aldım şimdi koku geldi baktım azcık var almiycam hemen