Serap0088 doktorunuza danışın ek gıda konusunda bazı kriterler var. başını tam tutması, oturabiliyor olması vs gibi.
çişli bezleri takip ettiniz mi? belki hızlı geliyodur süt alacağını alıyordur o. siz az emdiğini sanıyor olabilir misiniz?
biz de 4. ataktayız. tüm gün huysuz hiç bir şeyle mutlu olmuyor.