Cansuu1 Kızlar kullanan var mı nasıl veriyorsunuz bide uykusu daha uzun oluyor mu sıkıntı yasadınız mı hiç Doktoruma sordum az az ver giderek arttır dedi ne gibi sıkıntı olabılır kı
NeslihanBusra Cansuu1 canım ben kullanıyordum katı gıda olduğundab galiba gece yeme saatinde uyanmıyor aç kaldığını düşünüyorum o yüzden vermiyorum artık
Deletedmom115 Cansuu1 Bu tür mamalar gece yatmadan 2 saat önce verilmeli uyku saatinde mama ve formül mama verilmeli sindirimi kolay olsun diye. Kaşık maması verirseniz hazımsızlık olur daha zor geçer geceniz
Melek7 Cansuu1 ben hazır olanlardan kullanmıyorum.. kendim irmik ve yulaf unuyla hazırlıyorum içine muz elma armut hangi meyveden olursa ekliyorum. O da gece tok tutuyor az uyanıyor..
Cansuu1 Bılemedm kızlar yaa :( cok sık uyanıyor dogru duzgn de karnını dpyurmadan uyuyp kalıyor bi türlü çözüm bulamadım