Hanımlar 6 ay aşisi olduk ve ateşini 39 da hep 3.gün oldugunda doktor yatıs verdi ve bugun 4.cü günümüz ateşimiz halen var doktor asırdan oldugunu söylüyor bilmiyorum elleri ve ayakları buz gibi oluyor iç ateş geçiriyor vucudubda kızarıklık yok kan tahlilleri temiz idrası temiz enfeksiyon yok