Ezgi3454 Aslylmz e bebeğin kendi markası baby plus kullanıyorum memnunum diğer markalara görede uygun
Solyanim Aslylmz 4 ay boyunca sabah akşam Lansinoh elektrikli göğüs pompasını kullandım. Elim ayağım olmuştu.Memnun kaldım 🌸
Solyanim Aslylmz Ben mastit olmuştum o yüzden en az yarım saat sürüyordu .Göğüslerım tam boşalana kadar sağıyordum. Siz sağıp bebeğinizi beslemek için kullanıcaksınız galiba ? Eğer böyleyse işinizi görür bence 🤗🌸
Aslylmz Metehan123 ay onu ben de oldum geçti ama tekrarlama sıkıntısı var ağrıyor. Benim doktor her emzirmeden sonra karbonatlı su ile sil uçlarını demişti.
Ezgi3454 Aslylmz hayır çünkü çok sağıl tazyik yapıyor çocuk emerken strese giriyordu ben düşürdğm sağımları düzeldi