Bmk kızım 13 aylık ve aynı dediğiniz gibi sürekli emiyor ve sık uyanıyordu ayakta sallamaktan da nefret eder. Dün karar verdim gece beslenmesini keseyim diye bugün 2. Gün ilk gün ağladı hemen kucağıma alıp sakinleştirdim 3 4 saat uğraştım uyuması için yataktan indirmedim ekstra bişey yapmadım sadece sarıldım ve ayağımda salladım. Şu an kalktığında ayağıma alıyorum.